ZWROTY, WYMIANA, REKLAMACJE
Zwroty
- Będąc Konsumentem, masz prawo odstąpić od umowy zawartej w naszym Sklepie w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij, a następnie umieść go w paczce wraz ze zwracanym produktem.
- Przygotuj paczkę pocztową lub kurierską. Upewnij się, że zwracany produkt jest w nienaruszonym stanie, posiada oryginalne metki i nie nosi żadnych śladów użytkowania. Zapakuj starannie zwracany produkt wraz z formularzem zwrotu i odeślij na adres:
BAD AND BRAVE Katarzyna Rozumek
Ul. Sucha 41/109
80-531 Gdańsk, tel. 508-282-166 - Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, do paczkomatu lub punktów odbioru.
- Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Pamiętaj, że aby sprawdzić zakupiony produkt, możesz go jedynie przymierzać, lecz nie możesz go nosić ani odrywać oryginalnych metek.
- Koszt odesłania produktu ponosi Kupujący.
- Po odebraniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych otrzymasz od nas informację czy zwrot został przyjęty. Jeśli tak, otrzymasz zwrot środków przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeśli płatność została dokonana przy odbiorze, zwrot nastąpi na wskazane w formularzu konto bankowe.
- Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora pocztowego, zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.
Wymiana towaru
Niestety nie istnieje możliwość wymiany towaru na inny. Zamiast wymiany możesz dokonać zwrotu produktu zgodnie z procedurą znajdującą się powyżej w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Następnie należy zamówić ze sklepu nowy, oczekiwany produkt.
Reklamacje
- Reklamacje mogą być składane z tytułu rękojmi.
- Zgłoszenie reklamacji można wnieść przy użyciu formularza. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij, a następnie umieść go w paczce wraz ze zwracanym produktem.
- Wyślij paczkę pocztową lub kurierską wraz z formularzem zwrotu na adres:
BAD AND BRAVE Katarzyna Rozumek
Ul. Złotych Kłosów 12/5
11-730 Mikołajki - Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, do paczkomatu lub punktów odbioru.
- Po odebraniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych otrzymasz od nas informację czy reklamacja została przyjęta.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub, jeżeli wymiana nie będzie możliwa, dokona zwrotu środków na konto bankowe Klienta podane w formularzu zwrotu
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się produktu w wyniku użytkowania
- uszkodzenia mechaniczne
- odbarwienia powstałe w skutek nieprawidłowego użytkowania produktu
- uszkodzenia nadruków wynikające z nieprawidłowego użytkowania (np. prasowanie bezpośrednio na zewnętrznej stronie nadruku wykonanego metodą folii flex czy sitodruk)
- przemoczenia