ZWROTY, WYMIANA, REKLAMACJE

Zwroty

  1. Będąc Konsumentem, masz prawo odstąpić od umowy zawartej w naszym Sklepie w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij, a następnie umieść go w paczce wraz ze zwracanym produktem.
  3. Przygotuj paczkę pocztową lub kurierską. Upewnij się, że zwracany produkt jest w nienaruszonym stanie, posiada oryginalne metki i nie nosi żadnych śladów użytkowania. Zapakuj starannie zwracany produkt wraz z formularzem zwrotu i odeślij na adres:
    BAD AND BRAVE Katarzyna Rozumek
    Ul. Sucha 41/109
    80-531 Gdańsk, tel. 508-282-166
  4. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, do paczkomatu lub punktów odbioru.
  5. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Pamiętaj, że aby sprawdzić zakupiony produkt, możesz go jedynie przymierzać, lecz nie możesz go nosić ani odrywać oryginalnych metek.
  6. Koszt odesłania produktu ponosi Kupujący.
  7. Po odebraniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych otrzymasz od nas informację czy zwrot został przyjęty. Jeśli tak, otrzymasz zwrot środków przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeśli płatność została dokonana przy odbiorze, zwrot nastąpi na wskazane w formularzu konto bankowe.
  8. Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora pocztowego, zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.

Wymiana towaru

Niestety nie istnieje możliwość wymiany towaru na inny. Zamiast wymiany możesz dokonać zwrotu produktu zgodnie z procedurą znajdującą się powyżej w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Następnie należy zamówić ze sklepu nowy, oczekiwany produkt.

Reklamacje

  1. Reklamacje mogą być składane z tytułu rękojmi.
  2. Zgłoszenie reklamacji można wnieść przy użyciu formularza. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij, a następnie umieść go w paczce wraz ze zwracanym produktem.
  3. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską wraz z formularzem zwrotu na adres:
    BAD AND BRAVE Katarzyna Rozumek
    Ul. Złotych Kłosów 12/5
    11-730 Mikołajki
  4. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, do paczkomatu lub punktów odbioru.
  5. Po odebraniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych otrzymasz od nas informację czy reklamacja została przyjęta.
  6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub, jeżeli wymiana nie będzie możliwa, dokona zwrotu środków na konto bankowe Klienta podane w formularzu zwrotu
  7. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie produktów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  8. Reklamacji nie podlegają:
    • naturalne zużywanie się produktu w wyniku użytkowania
    • uszkodzenia mechaniczne
    • odbarwienia powstałe w skutek nieprawidłowego użytkowania produktu
    • uszkodzenia nadruków wynikające z nieprawidłowego użytkowania (np. prasowanie bezpośrednio na zewnętrznej stronie nadruku wykonanego metodą folii flex czy sitodruk)
    • przemoczenia